A day

Godkväll, eller vad ska man säga?
Har just varit med Dima och vi gjorde inte så mycket, satt mest vid datorn , men vi hade iaf kul åt en sak hahaha ! Men det ska vi inte gå in på så mycke mera hahaha !
Jag ritade även en tatuering på honom som ni får tadel av på bilden nedanför, sen fixade jag också hans hår.
Är det bara jag som tycker att han ska börja fixa håret och färga det mörkbrunt ?
Eller var tycker ni ?

Nu ska jag nog föööörsöka plugga lite, har som sagt inte pluggat än , och har det i morrn. Inte bra tina , skärpning !
Men vi syns väll i morrn ?
Japp :)

     

japp , det är du


OBS! Ingnoera namnet Linneavtina, dock bara jag som skriver nu har vi bestämmt , men hennes blogg är  llinneabergman.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dima är jävligt snygg! ;o

2008-11-03 @ 21:44:29
URL: http://hannaal.blogg.se/
Postat av: rebbis

hahah jag vet vad ni hade kul åt ;D

2008-11-04 @ 09:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0