a good day and night

Hallådära sötisar! Jag har just kommit hem från Phb, där har jag varit med julia anna eve, och det var kul :)!
Vi badade och skrattade och sötjulia åkte spacebowl första gången , himla duktig var hon!
Vi Bubblade även lite och tävlade i "Piteåälven".
haha när vi kommer dit så kommer det fullt med turkar dit , typ ett helt gäng! asså , inte för att jag är racist eller något , men tycker bara det är lite obehagligt.
Åsså när vi stod i kön så ställde dom typ sig före oss. Asså jag och Julia bara, gud så irriterande.,
Också så klart var det ju en svensk som var med dom som stod bakom oss och hörde, han bara:
"det är ett gäng och dom måste köpa sakerna tillsammans" vi bara typ okeyy. det är lungt..
haha jaja ..

Iaf, gårdagen var också lyckad. Jag och min kusin for då till mormor och dom bjöd ut oss på Pentryt och där var det jättegott! Det är bästa resturangen I piteå.
Eller var tycker ni ?
Tog iaf Oxfilé med pepparsås och potatisgratäng och det är verkligen något jag rekomenderar att äta om ni nu brukar äta dära.

Kvällensplaner: Julia ska snart komma och vi ska mysa se film snacka, pröva lite olika frisyrer och sminka oss , och typ manikyr och hurvård. Himla mys alltså ! hoppas också att Ida och Anna kommer också ! vi ska iaf sova hära och vi är hemma själva så det blir väll dunka musik dansa och skratta också kan jag tro !
Nu ska jag inte skriva så mycket mera ska vara social med eve som är så duktig på att laga mat haha, hon står och gör hampisar :)
Men vi hörs !´

Du är sååå himla sööt!
You make me laugh


Bilder från idag kommer nog imorrnkväll, så kom tillbaka och kolladå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0