A normal day

hejsan alla , Jag är med eve just nu och vi gör inte så mycket , vi har just sett lite videor på youtube.
Skolan har varit bra och slapp ändå , men har inte ingen jävla koll på Spanskan.
Vi hade bad idag på gympan också och det var väll kul men jobbigt, typ 16 längder bröst och 8 längder rygg med det gick ju bra. Sen fick vi typ hoppa på ett ben hela vägen sen typ simma massa konstiga saker. Men en sak är ju Kanon ,
Våran gympa lärare jenny sa att vi typ skulle få kort på simhallen och börja få fara dit på fritiden också. Så länktar till de !
Sen vart det att sitta i bastun , snacka lite och prata.
Efter gympan så hade vi slöjd, sy.
Jag håller på med ett par jeans , och skulle så klart sy ihop dom åsså när jag sytt ihop benen så vart ju hela skiten sned också ! så ni tror it att jag var något besviken , för trodde ju som att dom skulle bli fina och jag orkar då inte sprätta allt, så bestämde mig för att klippa av dom och göra ett par jeans till mitt kusinbarn.
Och det kommer ju säkert bli bra då , om jag inte hinner ändra mig att sprätta förstås.
Sen var det No som väntade, och jag vart så himla trött och orkade typ inte göra något.
När vi slutat så kom tobbe och frågade om han kunde åka , men då hade jag ju glömt bort att eve skulle åka och följa med mig hem , så , vi fick åka tre på min älskade cykel.
Haha , jag på bakethållaren , eve på sadeln, och tobbe stående , det var lite vinglit och sedan kom jag ju på att jag nästan inte hade någon luft i bakdäcket , så då gick det ju ännu tyngre, men ja.. vi tog ju iaf oss fram !
Det var iaf inge Luleå idag , skulle typ inte hinna.
Men det blir i morrn istället , så det blir nog att jag far dit 11 åsså kommer hem kring 5, åsså blire lite fix sen bäre av att vara med en massa tjejor på kvällen , himla mysigt alltså ! läääääänktar.

Men nu ska jag vara social med eve och vi ska snart äta och hitta på nå , kanske blir julia och ida ikväll:)

Hade tilldess, !

Always Cutie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0