Hemma

hej och hallå , vad gör ni? själv har jag just kommit in och har just varit med ut mollegubben<3
Så just nu gör jag inte så mycket ,ska försöka plugga lite spanka och läsa igen engelska orden, Kanske tar en titt på internet och schizo, ska redovisa om det på svenskan.
Om du vet något eller någon hemsida eller något sånt om det så tipsa gärna !
Kl 15.00 kommer mamma och hämtar mig , vi ska till syon och kolla vad jag kan gå och sånt .
Sen bäre av hem tror ja, skulle nog vara med linnea idag , tror jag iaf ! om det inte blir av så ska jag sätta mig med spanskan en stund till !
Tror också jag ska fråga mamma och vi kan fara in till stan efter syon och kolla på kläder tills lördag.
Då ska vi ha lite firande för mig, eve och Jennifer A , vet inte än om vi ska äta eller bowla men mest troligt blir nog bowling och sen blire att hyra lockal ute jennfier och sova överdära och mysa och ha kul, och är som glad, för ja får äta godis då ! fast egentligen så länktar jag inte så mycket efter just godiset , utan mest att få gräva i en godis påse konstigt nog haha.
Men nu ska jag inte skriva så mycket mera, kommer nog ett inlägg ikväll kan jag tro ,  kanske, kanske inte;)

Hade bra tilldess.

PusssssssS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0