Home from school

hejsan alla, Som ni ser har jag ändrat min blogg litegrann, vad tycker ni ? :)
Fick veta idag hur man gjorde av Jennifer himla snallt!
Har iaf just ätit och gör inte så mycket just nu , ska skriva lite hära , sen blire plugg på "grupperna" i Kemi.
Usch tycker verkligen inte om kemi. Men nu har vi iaf bytt och nu har vi fysik, något som jag äntligen tycker om, vi ska typ ha "Mekanisk, Astronomi & Energikällor" som tur nog har vi bara prov Mekanisk och Atronomi och inte i Energikällor.
Ska iaf satsa allting på Mekanisk och astronomi, för det tycker jag är skit kul på nå vis och har också börjat få 50 för vajre VG och 100 kr för varje MVG så nu gäller de ;), jaja.
Min dag fortsätter nog med att Dima kommer nog förbi ett tag senare ikväll och vi får väll se vad vi hittar på för nå.

Nu blire plugg upptaderar ikväll, kanske, kanskeinte ;)

Gullisss

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag får 1000kr om jag får mvg:Dhaha

2008-11-03 @ 17:05:05
URL: http://jenkangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0