It's just to fun!

Dima har just farit och jag är så himla trött.
Har nästan lust att gå och lägga mig,men jag vet inte, vi får se hur det blir.
Jag och dima gjorde för det mesta inte så mycke , snacka och såg på tv typ.
Haha , måste bara säga att när vi var nere och drack , så låtsades jag gå upp medans han gick till katterna.
Men såklart ville jag jävlas lite och ställde mig bakom väggen och skulle skrämma honom. Asså hör jag att han kommer, asså skrämmer jag honom , och han håller jävlat på att skita på sig, jag var dock nära på att få en smäll dära, åsså springer jag upp och asgarvar och ställer mig bakom en tillväg och hopparfram. asså det är ju bara för kul att srämma honom ! han höll typ på att ramla baklänges hahaha !

Var bara tvungen att skriva dethära:)

Haregött, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0