Lost

Lördagen var så himla otrolig rolig alltså ! Vi var först och badade på phb i typ 2 h och det var himla kul .Sen vart det hem till eve men julia skulle hem men hon kom sen. Det var mest lat från början vi var så himla trötta från badet men iaf när vi hade tröttat oss nog så satte på gamla skivor och började dansade typ till mikealjakosson och en massa gammla skirvor från typ 1980 typ! det var så himla kul !
Det är dock första gången på länge jag har kunnat vara mig själv, jag är så himla glad att jag har er !:)
Vi såg även en skräckis som dock var ganska bra , men förutsägbar.
Sen när vi dansat och allt sånt så hedde vi på The notebook , den var också himla bra ! haha
min lilla gulliga eve satt och storböla :')
Senare vart det att fixa julia , och fin blev hon , otroligt ! hon ser dock ut som en modell!
Sen vart vi ganska trötta och kl hade slagit 00.00 så då vare dags att säga grattis till eve!
Så om ni kickar förbi, kommentera grattis till eve så hälsar jag henne det:)
Iaf så fortsatte natten med att vi fick ta Helenas och Stefans säng och sova dära alla 3.
Vi trodde dock att vi var trötta med vi var it så trötta som vi trodde, vi låg typ och skratta till inget. Och sen vart det att Julia vart rädd för att det skulle komma upp någon i fönstret och samtidigt så upptäckte jag spegeln på väggen bredvid väggen. Också klart så vart jag ju rädd för den. Så det var bara att dra ner rullgardinerna i fönstret och sedan ta ner spegeln och vända den åt fel hål ! snacka om jobbiga vi var med eve, förlåt tihi.
Nästa morgon så vaknade jag av att eve och julia satt typ och prata i sängen men jag orkade inte vakna direkt då så jag låg kvar . Men sen så hör jag dom prata med eves hund max åsså såklart.
Är han ju så smart så han smyger först in med två tassar, sen tar hans sats och bara kutar och hoppas upp i sängen haha himla gullit alltså !
Iaf, Då vaknade jag och eve skulle gå ut med hunden så då bestämmde jag och julia att vi skulle göra något åt födelsedagsbarnet så det fick bli en macktårta. men så klart.. så tyckte hon ju inte om det som var på heller. så hon fick en ny.
Sen kom hennes mamma och stefan hem åsså fick hon presenter sen bareav hem för mig och julia.

Kvällens planer: vet inte än . Blir nog Julia

      

I have eyes to look at you♥

/tinnnnnnnnnnnis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0