Sovmorgon , ehmnä.

Sitter just ni på skolan och vi har egentligen spanska , men när jag satt och väntade kom det en lärare och satt upp en lapp där det stod att vi inte hade någon spanska, så vi kunde lika gärna ha haft sovmorgon, mennä.. inte det !
Jag hade tänk fixa mig i morse men jag vart så trött när jag satt i soffan och somnade dära såklart från kvart i 7 till kvart i 9.
Så det fick bli en skabbdag för mig.
Tänkte låtsas försova mig för jag orkade fan inte gå upp och det var hur halkigt som helst, visste inte häller om jag skulle gå eller cykla.
Men jag pallrade mig iaf upp ur soffan och bestämde mig för att inte sovakvar.. helt i onödan
Det vart förstås cykling till skolan och jag måste ha sett himla ful ut, typ helt stel och cykla så himla sakta , så man kunde typ gå ,nja kanske inte sååå sakta men nästan. tihi
Ja ja, nu ska jag inte skriva så mycket mera, kommer nog ett inlägg ikväll också ,
kanske , kanske inte ;)

pussiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0