Tänk om man fick bli kliad av den snyggingen: Citerat av mormor

Jag har just kommit hem från min mormor , det var himla trevligt dära , har saknat henne , men nu fick jag ju äntligen träffa henne och det var kul , Innan vi for dit så for vi och köpte tårta haha, vet inte varför men, pappa ville de. Tror det nog var mest för att han ville ha själv ;)haha mormor är ju för söt, vi lurade henne med att hon fyllde år , men hon fyller egentligen år i Januari tihi, hon gick nästan på de ,hon bara: är ni säker??
Jag har iaf haft en bra dag idag, skolan och allt har varit bra. Men det enda dåliga är ju nu att jag måste plugga spanska , asså jag kan fan it , och jag vill it gå de häller , kan jävlat it nå. Och då menar jag inget, vet inte häller hur jag ska plugga eller något?
Har också engelska ord som jag måste gå igenom, men dom är ändå ganska lätta.
Och idag så bestämmde vi lite saker vi ska göra på lördag, och det blir typ att först fara och äta, sen köpa någegott till kvällen , sen blire att hyra lokal, och vara dära och sova, mysa , sjunga singstar , GH och anden i glaset;)
Jag undrar om just du som läser min blogg vet något om anden i glaset och hur man gör och sånt, tipsa gärna !

Dagenplaner: Skola sen bäre av till Luleå direkt efter skolan:)

hallååådära sötis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0