Do you belive in Dejavu?

Hej , nu är jag hemma från skolan , eller snarare ett tag sen , om man säger så.
Idag har vi inte gjort så mycket, vanliga lektioner också, Fast so:n var typ värst, vi hade en vikarie , han var ju ändå bra och rolig också, Men efter ett tag , när vi hade haft " rast " så säger pontus, " vem fan har släppt sig ?!"
Och vi bara ingen , it känner vi nå, men hörni , ni ska veta, det stank som utan fan efter ett tag , vettefan vad det var, det stank över hela skolan! det gick typ it att andas , jag är serisös usch !
Efter so:n hade vi iaf Musik , det var ju kul , men jag stannade kvar efter lektíonen med eve och tobbe och stefan , musikläraren. Dom skulle sjunga upp hallelulja , åå vad jag önskar att jag kunde sjunga !
Ni skulle ha hört dom ! helt otroliga! ska se om det går att ladda upp en video som jag spelat in på dem.=)

Det är helt fantasktisk hur bra dom sjunger , båda MÅSTE vara med idol , det är ett som är säkert !
Efter det hade vi NO, det tycker jag är kul eller bara det vi har nu , fysik , eller just om det området då förstås. 

Sen vart det engelska , där skulle vi typ läsa om , "Dejavu" om en tjej som typ hade det eller nå , vetit.
Vad tycker ni om dejavu?
Tror ni på det ?
 Har det hänt just dig ?

Det har det för mig, och jag vet hur det känns för dom som varit med om det , det är verkligen inte kul om det inte är om något bra då förstås , alla har ju säkert haft en kort en , som man kanske känner igen att man gjort förr.
Men jag menar att , har du någon sin haft en Låång en? som det händer exakt som i drömmen ? det har det för mig.
USCH ! det var verkligen obehagligt ! Det var som att jag förutsåg, Om jag inte hade gjort som dima"sagt", hade jag brutit benet och Felicia armen och mitt kök hade varit uppbränt , men ändå ? vem vet, tänk om jag inte hade lyssnat på dima i verkligheten då? hade jag brutit benet och felicia armen och köket uppbränt? 
Man skulle ju vela prova och göra som i drömmen och inte motstå de saker drömmen har föruspått.
Men kommer de sakerna i drömmen verkligen hända? det är ju det man inte vet , och man vågar ju inte prova det häller , för tänk om det händer?

Ursäkta lång inlägg men , jag är en sånhära om jämt och ständigt tänker på sånthära och en massa mera , kanske låter helt cp ,men det är bra på något sätt , då vet du även hur du ska bete dig i olika situationer och hur andra just tänker om dig om du gör si och så , vill inte gå in på detaljer för det orkar jag faktiskt inte. Tror jag skulle kunna skriva en hel bok om mina tankar och annat. Låter helt konstigt jag vet. Men jag är en sån person, det får jag acceptera.



      

söthanna vart målad med Tursh till ett "skelett" nog för att det inte vart så likt men haha ;)

Nu ska jag städa sen plugg tror ja

Laugh? , is it just a word or is it a way to show that i'm happy?

 

Kommentarer
Postat av: hanna

Seriöst! tabort bilderna!!

2008-11-04 @ 16:41:00
Postat av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

Jga köpte min i cafeterian på våran skola:D

2008-11-04 @ 19:42:30
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0