it must have brought us together

Sitter hära och försöker plugga spanska , men tror ni det går bra? ehm nä.
Kom bort mig i pluggandet och började spela lite piano, försökte lära mig " river flows in you" det gick ganska bra ändå , kan typ början. Den är iaf sjukt bra och lungnande.
Min kusin fråga just om jag ville fara och se Twiligt med henne, och det ska jag göra, hon har nämligen sagt att boken är jätte bra , så ska fara med hennes kompisar, men vi måste typ ta med en massa för att det var typ min kusin som tjajade på bion att dom skulle ta in den, och nu ska den visas en dag före premiär , så det blir ju ändå kul !
Men följ gärna med ! vi behöver mera folk :)
Det är bara att kommentera eller att höra av er till mig !

Idag när jag kom hem från skolan fick jag städiver och började städa och göra om , flytta tavlor , sätta upp nya, byta färg till svart , sätta in lite lampor. Det vart faktiskt himla mysigt ! Så nu är det även dammtorkat lite också , nytt och fräsht rum,jättemysigt !
men..
Nu ska jag föörsöka plugga (nog för att det typ inte kommer bli)men det är fan svårt ,man vet it vad man ska plugga på..

Is this faith ? maybe, I saw you , I pitch you, I looked at you, It feels god, Think? just have pitch you and feel like this,
It must have been Faith? Do you belive in Faith , yes I do.
We think the same , We like the same things, We are almost the same.
Can it be real, yes it can , if it's faith.
Faith is a word that cant be explained for a human like me.
Something must have brought us together.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0