A drop in the ocean

Asså just nu sitter jag och kollar på gamla bilder och videos från i somras också ,
det väcker verkligen upp känslorna i kroppen , jag har nog aldrig riktigt förstått hur bra jag har det.
Alla vänner och min famlij, jag borde börja resperktera livet mera och leva det.
Jag tror jag aldrig har haft det såhära bra , och jag har verkligen dom Bästa kompisarna man kan ha,
och ni vet vilkna ni är , ni är dom helt perfekta personerna man kan möta , alltid snälla och finns där och förstår.
Jag har alltid så himla kul med er och jag kommer alltid lyssna på er för ni har alltid lyssnat på mig.

Jag älskar er , det ska ni veta <3

Lyssna på Ron pope- A drop in the ocean
Nöter den, den är så himla bra.
& det var rebeccaSvensson som visade den

http://www.youtube.com/watch?v=iieFVKcTxjw&feature=related

/tinnaaa is thinking of you

Kommentarer
Postat av: hanna

jo, den är sjukt bra :P

2008-10-26 @ 16:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0