describe is a word

hejsan alla , Just kommit hem från Evelina som jag sovit hos och det var kul! vi tog lite kort så det ska ni få nytta av och se. Min dag består iaf att snart så ska jag gå in i duschen och göra min klar inför kvällen, Jag och min kusin ska nämligen ut och äta med min söta mormor och morfar så pentryt, och efter det blir det nog att fara och vara med tjejerna från klassen eller vara med Julia, men det ska nog bli kul. Kan inte skriva så mycket mera , måste skynda in i duschen så jag hinner dom kommer typ och hämntar mig före 17.00 Så måste begemig.
Kanske kommer en uppdatering ikväll vi får se om jag hinner.
Nu får ni se lite bilder från igår.

 1. 2.  3.  4.   5.   6.

Kanske lite mycke bilder men..

1. Modelleve
2. Modelleve
3. Godmorgonsötis
4. Eve<3
5. Dima och jag fettaoss..
6. jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0