En rolig kväll

Det blev en bloggning till iaf ikväll. Trodde inte att jag skulle orka men det gjorde jag. Kvällen har vart väldigt kul tycker jag!:) Vi såg film, chilla och spela kort.
Vi var även ute lite och då kom oscars kompisar och typ anföll oss med vattenbalonger haha!
Sen gjorde vi inte så mycket mer , prata och softa typ!

Innan jag och linnea gick för att möta upp nåra så gick vi in på Teamsprotia och kolla på en Jacka och en kofta, asså det är verkligen något jag bara MÅSTE ha!
Har fan blivit förälskad i jackan !
haha! kom på nu att när vi var inne på Teamsportia så kom det fram en tant och började fråga en massa saker, hon trodde jag typ var expidit eller något haha ! så himla sött
Sen gick vi och såg lite hockey i Väntan till klockan skulle slå 7. Och det var också kul !:)

JAG BARA ÄLSKAR JACKAN <3 måste ha den bara

     

Hade bra !/tinis

sötis

Kommentarer
Postat av: FELICE - FASHION IS HOT OR NOT

Den där koftan har jag:)

2008-10-25 @ 20:50:36
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0