For me ?

Godmorgon på er!
Jag har vaknat för cirka en timma sen , nog för att lillasöta eve ringde och väkte mig kl 10 men jag fick somna om , så det gjorde jag.
Sen vaknade jag igen kring 11 och åt frukost och såg en stund på tv, Rescalray, dock bra tycker jag.
Gårdagen var himla bra iaf tycker jag haha , det blir väll någon mera gång hoppas jag !

Dagensplaner: Blir att nu ska jag snart gå ut med sötmolle sen blire att städa garderoben tror jag , kanske hela rummet får se om jag orkar. Sen kring 3 nån gång så tror jag dima ska komma åsså blir det nog att vi far till Evelina och dit kommer även Linnea, så det ska bli kul:)
Så det blir nog att vi hittar på något skoj, förvånar mig inte om det blir eves goda chokladbollar:D
Jag bara ääääälskar dom !

Thinking, yes I do, Only of you

/Tiiinis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0