Good day

Dagen har varit himla bra faktiskt:) Den började med att mamma ringde och väkte mig 9 för jag skulle upp och klippa mig. Men hon fråga också om vi skulle fara till luleå och kolla lite , nog för att vi ska till skellefteå på tordag men vi for iaf först in till stan i piteå efter jag klippt mig och köpte födelsedagspresenter till mig , fick jackan och koftan jag ville ha:D nog för att det kanske låter lite tråkigt att veta vad man ska få men det är bättre än att man får något man inte vill ha:)
Så efter det så for vi in till luleåstad och kollade runt lite, där fick jag en tröja örhängen och tjocksockar , och mamma köpte också lite grejs till TV rummet.
När jag kom hem så skrev jennifer och fråga om jag ville komma och vara med henne eve och hanna , och det ville jag ju förstås , så nästan dirr jag kom hem så bar det av till Jennifer. Vi satt och spela kort typ , jag stannade inte så länge för jag måste nu gå ner i garaget och fixa nå fäljar till däcken..

Morgondagensplaner: Blir att fara till Luleå med Julia och vara med Jonathan :)
Kul hoppas jag det blir !

Vi syns !
Heeeeysöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0