handboll!

Idag började med att jag klev upp och till skolan. Kring halv10 så hade vi hål till 12 och gick hem i det tråkiga vädret. Hela dagen var faktiskt bra, förutom orgentering. Fyfan vad jag hatar det! fyfan .. ursäkta språket! Men det var världelös .. 2,3 fick jag rätt på och det var ingen tveka på att jag skulle missa dom. Hade dom två förra gången så det gick fort. Då jag skulle leta efter den första kontrollen så tog det .. jag vette fan. Elin skulle hjälpa mig, men .. tiden dröjde för mkt så att hon fick gå och söka efter sin egen medans jag for och sökte efter min. Frida visste vars den var och följde mig en bit tillbaka. Jag gick min väg och sökte och sökte .. men jag hittade inte den :( btw, det är inte ditt fel frida :-) Men .. vi slutade 20 i fyra och kom tillbaka kvart över, haha For direkt hem och gjorde mig lite mat inför handbollsträningen! Träning gick väll så dära ändå, men mkt nervös var man faktiskt. Första träningen denna sesong, man blir så himla lycklig då man får spela det. Har bestämnt att aldrig sluta handboll. Nu till helgen så ska jag få spela min första cup elr .. det kanske kallas sammandrag. Allt för min dag.


Puss ha det bra♥// linneabe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0