Hockey?

Tja! Igår gick jag och la mig halv 10 ,men var ändå trött i morse alltså ;o höll dock inte på att ta mig upp ur sängen och somnade nästan när jag åt frulle.  Hela dagen har gått segt. Var också tvungen att sprina 3 km idag på gympan i det hära jävla vädret. Fyfan allstå , det var inte kul ska jag säga !
Hade också Soprov idag. Trodde det skulle gå skit , men det ganska väl. Har märkt att jag är bättre på att argumentera än vad jag trodde faktiskt ,så hoppas att jag minst får ett VG!

Igår var jag och Felicia och såg Hockey, det var dock första gången för mig , har aldrig sett hockey. Jag fattade häller aldrig vad som hände eller nått.
Fattar inte dom som kan spela hockey, man flyger ju utav jag vet it va , att dom inte får ont !
Iaf, jag och is går inte ihop.

Vet inte om det är linnea som bloggar nästa gång , men vi får väll se, vet inte om jag ska vara med henne idag och fortsätta på bloggdesignen häller. Men vi får väll se

Hade bra gullisar/tinis♦
                                          
      


Kommentarer
Postat av: anton

ont får man :D

2008-10-12 @ 12:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0