I think so?

Hallojsaaan
, Just nu gör jag inget. Men min dag har varit bra iaf:)
Vid 2 for jag till Eve och där gjorde vi då så klart chokladbollar, as always!
Sen kom dima ett tag och sen gick vi och mötte Linnéa, Eftermiddagen/kvällen blev lyckad , vi kolla typ tv ,lekte lite med eves hundar åsså vart det dator och lite snack också !
Sen cyklade vi alla tsm hem med varandra fast alla skulle olika , jag skulle hem , likaså dima och eve skulle och vara med hanna och jennifer. 
Jennifer fyller år i morrn så ska ju gratta henne också :)
Iaf när jag kom hem så vart det ju dirr till Garaget och börja spraya nåra fälgar till bilen , så när jag gjort det var det så klart datorn , och nu sitter jag hära och gör inte så mycket. Vill vara med något men nä , alla är ju typ borta.
Vet inte hur min kväll fortsätter men , jag tror jag ska sätta på en film , men hinner nog inte se klart den efter som att jag somnar jämt , och då menar jag jämt.
Och direkt jag lägger mig i sängen så sover jag på mindre än 1 minut..

morgondagensplaner: Blir att fara med mammi ännu en gång till stan , fast nu till stan i skellefteå :)
Så det blir nog att spendera hela dagen dära och jag får se vad jag gör då jag kommer hem !
Nu ska jag inte skriva så mycket mera, men kom gärna tillbaka och läs! hade så bra <3



I can not imagen how cute you are



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0