Karlstad!

Hejsan!

Vad gör ni för något just nu?
Själv sitter jag och kollar på en linje jag vill gå men det värsta är att den är i Karlstad!
Och jag vill verkligen inte flytta hemifrån nu alltså, kanske inte träffar några nya vänner dära eller något, kanske blir helt utstött eller nått sånt! oroar mig, verkar som om linjen fångat mitt intresse.
Såg just på hemsidan och på några videor som elever från skolan gjort.
Det var en flicka som flyttade dit från en annan stad dit helt ensam och hon fick nya kompisar direkt nästan,
Och hon sa att det var verkligen en rolig och annorlunda linje , inte som typ samhälls eller media.
Man fångas verkligen och man får äver ta kontakt med företag, och det bästa med linjen tycker jag är att det finns nästan över hela världen så om man blir riktig duktig kan man flytta till USA eller England och jobba. 
+ att man kan tävla och vinna stipendium upp til 14000 !

Min dröm <3 tjahey!
/tinis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0