Långdag , men kort?

Hej du,
Är sjukt trött nu så jag orkar inte skriva så mycket så , det får bli en liten bit från idag.
Vaknade som vanligt, ja ni vet , gick dock ändå bra idag.
Idag har jag fått slipat en lastbil och typ putsa med någon fetttrasa som är sjukt äcklig -.-
Sen iaf så hade jag it så mycke att göra så det vart att jag fick ta bort tejp på nå stänger , sen sätta dit igen.
Då tyckte roger min handledare att jag vart så duktig, så jag gick sluta tidigare:)!

" Jaha , så du gör slut med mig för Johnny! "
" Jaa? vill hällre ha han, "
" Så vadå ? är det något fel med att vara gammal eller? , orka ta yngre!"

Ett av skämten jag och roger drog idag ! haha :)

Hade bra sötis , heejssvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0