Lovet börjar bra!

Dagen började med ett oroande över kemiprovet.
Hade absolut inte pluggat nått !
Idag då vi hade det , så gick det bra , känndes som de. Men det var dock mycket tänkande i formler och allt sånt skit.
Men var så duktig så jag när jag var klar , så frågade han om han skulle kolla igenom och rätta dirr, så det gjorde han
Jag fick jätta mångra rätt , tycker jag . Men efter som jag bara brukar få dåligt så fick jag faktiskt 31 av 40 något :D
Så det låg på G+!
Och fick också se Engelska provet och det hade jag fått VG på !
Första dagen på lovet började bra , och jag hoppas det håller hela veckan ut !

Igår var jag jätte sur. Jag och mamma bråkade men ork it ta in på det nå mera. Men hon ringde iaf och sa förlåt i morse.

Dagenplaner: Ska snart sminka mig och så till ikväll , för då ska jag vara med sötlinnea och nåra andra ! hoppas det blir kul :)
Vad ska du göra till lovet ? :)

Hade bra, pusshej

Sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0