Mirrors?

agen började bra, Eve som hos mig sen igår , och jag vakndade kvart i 8 och kunde inte somna om , så det vart att jag steg upp kring 20 över eller något sånt.
Sen åt jag och eve frukost sen bar det iväg till skolan.
Skolan gick bra från början och trodde att dagen skulle gå fort , det gick iaf fort fram till svenskan, där gjorde vi absolut inget. Satt mest och pratade och försten ! Bea i våran klass visa en video där dom spelat in ett spöke , fan så läskigt alltså !man ser dock " personen" hålla på med något på ett skåp , usch alltså !
Tillbaka till svenskan.
Vi satt och gjorde inget så jag satt och funderade lite på en dikt.
Sedan vart det No och det var det som förstörde hela dagen , no är något jag verkligen inte kan.
+ att vi bara satt dära och gjorde inget ,. igen.

                                                                                                                                                              
Dagenplaner: Blir nog att plugga lite efter hejn åsså kanske fellan ikväll då , vi får se.
Men hade bra tilldess, kanske blir en uppdatering ikväll , får se.
/Tinaaa

gulleee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0