Music-Calibradunk

hej du!
Sitter just nu vid datorn och dunkar huset med musik, så himla skönt när ingen är hemma och man får ha hur högt man vill , så härligt alltså !
Jag fick sluta halv 2 idag för att jag vart så duktig + för att jag hade så ont i ryggen så jag fick vila , sjukt skönt att komma hem tidigt.  Dagen idag började också väl , vaknade tio i sex igen och det var inte lika lätt att kliva upp idag för att jag la mig lite efter 11 och kunde typ inte somna, men det gick till slut !
Idag har det faktiskt varit kul på "jobbet". På morgonen for jag och patrik och skulle skruva tillbaka skåpdurrar och lådor i lägenheter , det var något nytt , och det var också kul att se hur andra hade det:)
Sen for vi tillbaka och fika , haha jag skulle ta ett äpple som alltid haha , men ja förståss , igår så tog jag ju oboy och det var sjukt varmt jag höll på att typ bränna ihjäl mig eller något, men vågade inte lämna kvar så jag har typ bränt mig på tungan och det svider fortfanade, åsså tillbaka till äpplet , så tog jag ju ett idag också , men det var typ gammalt när jag tog det och hade hunnit äta från det , ni vet ? så hära smulit äpple! Haha det tvingade jag i mig. Det var då inte gott ska jag säga er..
Efter rasten så skulle jag få hjälpa en med att täcka för med papper på en lastbil för att han inte skulle sprutafärg på fel ställe ,( jag gick även prövspruta färg på några ringar, det var dock kul !)
Men han skulle på undersökning vid 1 så jag fick stannakvar och maskera klart , så det gick ganska fort så efter det fick jag då sluta så det var ju bra.
När mamma kommer hem ska jag fråga henne om hon kan färga min utväxt så det försvinner te helgen , också ska jag fråga pappi om han kan masera mig , åsså blire ju plugg förstås haha.

Men hade bra gullungar´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0