Please say it to me, and not to the others

Tjenna hallå !
Har inte uppdaterat på ett tag nu , men ni har ju iaf fått nöje av linneas bloggisar!
Jag har iaf haft en rolig helg ! fredagen var jag med Linnea , Dennis och Jonte , sjukt kul att träffa dom har inte träffat dom på ett gode tag så det var skoj ! Vi var iaf först på stan ett tag och gick runt sedan kom pappa och hämtade oss från Max. Sen såg vi ett tag på idol eller ja.. Mest linnea då hihi , den enda jag ville se var ju Johan ,  han är så sjukt bra alltså !

Lördagen planer var iaf att jag skulle klippa ludde, och det var väll ett gode bra resultat ändå! Han tog även med sig Anton och david. Dom satt vid datorn medans. Och dom var det också länge sen jag träffa. Men sen iaf¨så skulle dom då dra till frasses men jag orkade inte följa för mormor och morfar skulle komma med pizza och fika hihi. Efter ett tag kom killarna tillbaka. Vi väntade sedan på att linnea skulle komma , men hon tog sig inte så vi for och hämtade henne , och försten så var det ju så klart mörkt! Så jag och anton kommer körande på en cykelväg och ska gena , och ni tror inte att vi håller på att köra in i en jäkla pinne haha ! dom borde märka upp dom där med typ refelx eller något , vad tycker ni ?

Sedan när vi hämtat henne så drog vi hem till mig där ludde satt och väntade. Sedan ville vi köpa nå , så det vart frasses igen såklart haha , vi gick dock dit men det var jäkligt varm och skönt att få en prommis med världens bästa linnea och Anton och resten hängde en bit bakom. Efter frasses så drog vi hem och på vägen mötte vi simon och Johan. Dom följde också hem åsså när vi kom hem , så såg vi lite tv och satt dator. 

Det var min helg ! ursäkta lång blogg men ska skärpa mig och blogga mera , Kommentera gärna Hade bra ,
Pusstjing/Tingeling♦

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0