plugg,det går bara inte!

Trodde jag skulle orka upp idag , duscha och fixa mig , men nä , gick upp och la mig i soffan i 45 min.
Sen gick jag såklart och klädde på mig , sen bar det av till skolan. Skolan var väll sådär idag , lite bättre än vad det brukar för jag och eve hade lite girltalk igår , men en sak är dock dålig. Saknar min felicia som for till Thailand idag, dock ändå tomt utan henne på skolan !
Gick bara till 2 idag , vi har elevens val och jag har valt syslöjd och håller på med ett par baggiejeans nu , Gjorde också nyss klart en väska , vart nöjd faktiskt , fick ett mvg iaf:)
Så jag länktar tills jeansen blir klara och hoppas på att dom blir användbara såklart:)
När jag var påväg bestämmde jag mig och typ tvingade mig att plugga på Kemin när jag kom hem.
Men nä , lat som ja är vart det inget , försökte verkligen , men det gick bara inte .
Och sömntuta som jag är så somnade jag ju såklart också , som alltid.
Sover typ alltid middag nu för tiden :S

Morgondagensplaner: blir nog att försöka plugga igen , det går dock bättre om jag är på toppen humör men annars inte så bra. Men vi får se hur dagen kommer.

Hade bra , puss sötis         vad tycker ni ? :)
                       
   
                                                                                                                                 Klar!

Kommentarer
Postat av: Antån

Snyggt :D

2008-10-23 @ 15:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0