Rolig helg & efterlänktat Evelina

Gåradagen började med att jag vaknade halv 8 och gick in i duchsen , sen blev de lite fix och frukost och väntan på hämtning av Julia och Ida som jag skulle med till Luleå :)
Bussen gick halv 10 , så dom kom ca 20 över  9, Vi kom in till luleå buss stationen före 11.
Så vi fick en stund på stan , pratade lite och kollade runt på kläder.
När klockan börja närma sig 12 begav vi oss till Pontus hallen för att se Jonathan spela.
Det var kul att se på de :)
När matchen var slut så gick vi till Max och väntade dära på honom.
Sen när Jonathan och hans kompis satt och åt så följde vi Ida en bit till bussen , hon var tvungen att fara , hon skulle vara med några på kvällen , det var synd..
Sen när dom ätit klart så vart det bussen hem till honom och där stannade vi resten av kvällen , det var mycke roligt , vi spelade även kort , pratade och spelade "rockband":)
Sen var vi tvungen att dra så vi skulle hinna med bussen som gick från buss stationen.
Allt gick bra , och det var verkligen kul tycker jag:)

Söndag: Har just krattat dykena och fick 100 kr för det, Nu sitter jag hära, och om någon minut ska jag vara flitig och plugga så mycket som jag kan. Har dock 3 prov jag måste plugga på !
Och kvällens planer blir nog att fara till erfterlänktade evelina ,
Har saknat henne sjukt mycket ,har inte varit med henne på länge..

Men nu blire en duktig Tina som ska plugga regält  !

Tack för att du läser , puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0