snart lov!

Hejheejjj :-)
Har inte skrivit på länge faktiskt, men ...
Måndag: Då började paro igång på
kvartersbageriet. Men första dan sög
faktiskt. Men andra dan gick det faktiskt
bra, idag alltså =) Har faktiskt inte gjort
så mkt nå mera i veckan, jo träning idag.
Var på handbollen, duschade nyss och
träningen gick väll inte så bra idag.

Hoppas det går bättre på torsdag. Men
ska forsätta slöja på datorn, jag måste
upp typ halv6 på morgonen för att ta mig
till "jobbet". Så att måste fixa håret dan före,
för annnars ork jag it! jag tror nog jag väljer
lillamy frillan imorrn också. Jag ork seriöst inte,
jag vill häller inte nöta mitt hår så mycket. Vill ha
längre hår! btw, det nöts ju om man tuperar ofta
osv. Så måste lugna ner mig med håret, men
det går fakitskt bra. Btw, ska få en ny
mysjacka imorgon =) Så .. ha det bra. tjing.


mvh: linneabee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0