Sundsvall eller Umeå !

Dagen började förstås med att jag försov mig.. när jag skulle ställa klockan på den tid jag skulle vakna så råkade jag ju förstås ställa den vanliga klockan , så mamma ringer mig kring 8 så jag rusar upp ur sängen.
Sedan på dagen var jag på så sjukt dåligt humör , ville typ bara gråta , men senare vart det bättre.
På so:n så kom syon och hade gymnasiesnack , jag vet inte vad jag ska gå än , men tror det antingen blir bygg , teknik eller flytta hemifrån och börja design. Men jag vet inte än, får väll se.
Sedan sista passet hade vi engelska och då hade vi prov och de gick väll hyffsat bra ändå :)
Så när jag kom hem sa jag till mamma att jag ville utomlans , så hon sa att vi kanske far till sthlm på lovet istället , men det blev inte så , så det blev kanske Umeå eller Sundsvall !:D
Men iaf
Nu kom dima och jag ska nog vara social med honom.

Bild kommer senare, det går ej att ladda upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0