träning är allt

Söndag: Börja med att jag vaknade gode tidigt, men halv sov lite. Klev upp kring12 och inte gjort något alls! Kring fem så ringde ellen och påminnde om att vi hade fotbollsträning. Såklart så missförstod man, trodde vi hade träning klockan6 haha. Så lite stressigt blev det alltså. Hade fortfarande glasögonen på mig, sovtröjjan på mig, och hade heltenekelt inte gjort mig klar. Så jag tog mina fotbollskläder och gjorde mig klar. Ellen kom förbi mig ett litet tag och sen for vi och hämnta upp linda. Träningen gick väll inte så bra ändå, men blev förvånad att jag skjöt utanför hela tiden -.-.  Men jag älskar fortfarande att träna! speciellt handboll, aldrig less.



Lördag: Dagen började med en premiär match för mig mot ett kalix lag :-) Fast hade dock en till också, det gick sådära för mig. Eller kanske inte, jag vet ärlig talat inte hur jag ska säga. Men vi, hela laget spelade jätte bra, tkr jag iaf. For senare hem och gäspade ihjäl mig och blev upphämntad av 3st. Vi for senare hem till tina och var med daff, anton och ludde.  Vi hade ingenting att göra så att vi gick till frasses. Jag köpte mig en stipsmeny som jag&baby åt tillsammans, grymt gott det var :-) Gick senare tillbaka och tillbaka vägen så träffade vi på simon och johan. Dom följde även med till tina. Då vi kom tillbaka så satt vi framför datorn och såg på tv. Men ärligt talat så var det inte meningen att jag somnade. Försökte att hålla mig vaken, men tillslut så gick det inte. For hem kring halv1, gick och la mig direkt då jag kom hem.


babytina ♥
ludde, david och anton.



Hadetbraheysss// linneabe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0