lov är kärlek

Oj vad länge sen jag skrev, haha. Men skit i veckans dagar, då var jag på praoen och it gjorde så mkt. Det gamla vanliga.

Nu ska jag berätta om helgen som har varit, det är nog den intressanta som har hänt.
Fredag: jadu, då vdet då sista prao dagen, väldigt skönt alltså!
fick mig en liten tårta men lust och hälsa på, och ge dom en
blommbukett elr ngt, dom förtstjänar verkligen det. Har varit
på stan med 7 på morgonen till halv 12 på natten. Men det
var roligt :-) men en sak ska jag berätta om prao. Varje jävla
dag, alltså jag menar det! då är det en gubbe som är risigt
äcklig och äter på kvartersbageret jävlat varje dag! tanterna
som jobbar där säger att han är där var enda dag. Usch så
tjock alltså. Men .. jag gick först på stan med maja, linn och
fredrik. Sen kom annak, gick med henne tll 4. Själv så gick
jag omkring ett tag tills söttina kom. Vi gick till gallerian och
tog det lugnt, + att jag kom på att jag hade lovat att se emils
och simons match klockan6. så vi drog dit till klockan var 20
över 6. Då tänkte vi att gå till bigboy och vänta på hampus,
anton och oskar. Fast .. LF var så himla nära så vi gick dit och
kollade om det var ngt intressant. He var det it, men vi var där
ett tag. Gick senare tillbaka, promenerade till coop för att be
om pengar. Senare så gick vi till bigboy och köpte oss gott.
Hampus, frowum, och abuuierg kom senare. Så vi var med
dom, vi såg bara på film, spelade kort, gick ut och gick ett tag
tills vi blev bombad av vatten ballonger och såg lite av idol.
Vi såg bara vem som åkte ut! ååh gud vad sur jag blev!
Den dåliga är kvar :( Pappa kom kring halv12 och hämntade
oss, blev som irriterad. Han blev typ sur i telefonen elr han
lät sur, och sen då vi skulle hem så var han typ glad -.-
helt cepe. Men .. bra iaf.
Det var iaf fredagen, en rolig fredag =)

Lördag: då var det alltså handboll nu igen, kärlek.
Vi losade både matcherna men gjorde dock 3mål.
Senare så gick jag hem och duschade. Skulle
egentligen vara med carro och ngra stekare.
Men he blev it, hahaha ;; ) hörde ni "stekare" ?
hahaha, ojojoj ..
ajah skitsamma. Var hemma
istället och blev typ as trött. Sen så kom då min
barndomsvän med sin pappa, så han var med
mina föräldrar medans hojna var här. Vi såg på
high school musical 2 och mammamia ... jag vet,
har redan sett dom men ändå :-) Efter filmerna så
 blev jag as trött, sen så kom elias mitt iallt och ville
spela spel. Så jag gjorde det, sen så gick vi till
honom och spelade gh. Fast det gick inte bra! .,.
men .. var för trött. Gick hem kring halv12 och somnade.

Söndag: ....
dagens planer: ta det lugnt,
vara med söttina .. trorjag, men .. ta det som ett ja ; )

 på kvällen träna- + att jag bara väntar på idol
reprise ska börja, såg inte det i fredags.

Får se till att se det idag då ^^
brahey

mvh: linnea :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0