Höstkänslor

När jag satt nere i soffan och kollade ut genom fönstret så fick jag verkligen känslan av höst. Den mörkgröna lite becha färgen och dom bruna löven som fallit ner från träden som nu inte har några kvar. Nu känns det verkligen som höst. Den fuktiga luften , den lite hala marken och som ett lager av frost på marken då man vaknar.
Det är riktiga höstkänslor tycker jag.
 
Vaknade sådär kring halv 10 nån gång, konstigt nog, Tänkte forstätta sova och verkligen sova ut. Men bestämmde mig för att vakna tidigt och ta vara på dagen.
Ringde Eve kring 10 och råkade väcka henne(förlåt).
Vi ska iaf hitta på något idag och det ska verkligen bli kul! Du är en sån otroligvän eve !
Kanske hitta på något med oss? :) 0730607059
Om det inte blir av något att göra , blir det nog bara att chilla , kanske prata lite åså.

Vad ska ni hitta på idag ? :)

Hade chill! / Tinis !

  
JAGÄLSKARDIG


Kommentarer
Postat av: hanna

så jävla snygg du är eve!

2008-10-25 @ 14:00:07
URL: http://hannaal.blogg.se/
Postat av: h

haha, menar du inte höst ? Det är som ett tag kvar till våren XD

2008-10-25 @ 14:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0